Justitie, op z'n Belgisch

Vandaag gestart met de reportage voor een groot advocatenkantoor in Leuven.
Ik ben gevraagd om een fotoreportage te maken... en met dat resultaat gaan de burelen opgefleurd worden :-)

Ben begonnen in de kantoren zelf, en tussendoor nog een portret gemaakt van een nieuw personeelslid.
Daarna richting justitiepaleis gewandeld. Daar was ik sneller terug buiten dan binnen... blijkbaar had ik toelating moeten aanvragen om foto's te nemen.
Wij gingen ervan uit dat het toegelaten was om foto's te nemen in een openbare plaats.
Maar kom, mailtje naar de voorzitter staat klaar om te versturen. Ze geraken van mij zo snel niet af ;-)
Door deze tegenslag ben ik wel moet Christina lekker kunnen gaan eten, en een babbelke gedaan.
Deze reportage doe ik helemaal analoog, met mijn betrouwbare Hasselblad.
Maar ik heb toch enkele testbeeldjes gemaakt met mijn digitale ook....

In de zwart-wit foto van de trap stoort de lichtvlek me wel enorm.... maar ik heb hem toch maar gepost.







Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Volgers